Αντώνης Δρόσος

Ήταν κάπου το 84 όταν αποφάσισε να κάνει δειλά το πρώτο του βήμα και να ασχοληθεί με την αρθρογραφία, στο μοναδικό τότε θαλασσινό, αλιευτικό, μηνιαίο περιοδικό, τον «Υποβρύχιο Κόσμο». Το 1997, κάνει το επόμενο βήμα και μετακομίζει στις εκδόσεις Βαρβέρη όπου «Βυθός», «Ψάρεμα» και «Ψάρεμα με Σκάφος» φιλοξενούν σχεδόν ανελλιπώς άρθρα του, για όλες τις τεχνικές ψαρέματος, παράκτιες, υποβρύχιες ή από σκάφος. Το επόμενο βήμα θα γίνει το Νοέμβριο του 2006, όταν και αναλαμβάνει την αρχισυνταξία του - αρχικά ένθετου και μετέπειτα ανεξάρτητου - περιοδικού «Ψάρεμα με Σκάφος», με αντικείμενο αποκλειστικά τα ψαρέματα από σκάφος και το οποίο επιμελήθηκε έως και το Σεπτέμβρη του 2012. Η έκδοση του περιοδικού «Boat & Fishing» θα είναι για μια πενταετία, μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2017 το επόμενο μεγάλο σκαλοπάτι όπου από τις αρχές του 2018 η ιστοσελίδα DROSOSFISHING θα γίνει ο τελικός του σταθμός, ενώ θα συνεχίσει να αρθρογραφεί στα περιοδικά «Ψάρεμα», «Ψάρεμα με Σκάφος».
Αθλητής του ψαροτούφεκου αλλά και της αγωνιστικής αλιείας με συμμετοχές και διακρίσεις σε τοπικούς, διασυλλογικούς, πανελλήνιους και διεθνείς αγώνες. Ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ειδών αλιείας fishing-online.gr όπου οι φίλοι του ψαρέματος μπορούν να τον συμβουλευτούν και να βρουν μαζί εξοπλισμό κατάλληλο για τα δικά τους ψαρέματα. Ιδρυτής του Α.Ν.Ο. Καρύστου όπου για μεγάλο χρονικό διάστημα εκλέγεται πρόεδρος ενώ σήμερα συνεχίζει να παραμένει μέλος του συμβουλίου. Παντρεμένος με τη Σοφία Κιούκη έχει δυο κόρες τη Χρύσα και τη Μαρία.


Αιτήματα του ΣΕΚΑΠΛΑΣ για τη νομοθεσία των ρυμουλκούμενων οχημάτων – Trailers.

Του Δημοασθένη Βαρβέρη

Αιτήματα του ΣΕΚΑΠΛΑΣ για τη νομοθεσία των ρυμουλκούμενων οχημάτων – Trailers.

Σας ενημερώνουμε ότι την 27η Ιανουαρίου 2021 αντιπροσωπεία του Συνδέσμου μας είχε συνάντηση, στο Υπουργείο Μεταφορών, με τον Υφυπουργό Μεταφορών κύριο Γιάννη Κεφαλογιάννη, στις αρμοδιότητες του οποίου υπάγεται το επίδικο θέμα.

Στις σχετικές συζητήσεις συμμετέσχε και ο Βουλευτής Μαγνησίας της Ν.Δ. και αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ίδιου πολιτικού κόμματος κύριος Χρήστος Μπουκώρος με τη συνδρομή του οποίου όχι μόνον επισπεύτηκε η συνάντηση με τον Υφυπουργό αλλά και συμπαραστάθηκε ενεργά στις προτάσεις μας κατά την εξειδίκευσή τους, προς τον οποίο εκφράζουμε και εγγράφως τις ευχαριστίες μας για το ενδιαφέρον του στα πλήρως αιτιολογημένα αλλά και ώριμα αιτήματά μας προσαρμοσμένα σε κάθε περίπτωση στη νομιμότητα.

Οι προτάσεις – αιτήματά μας  που αναπτύχθηκαν εκτενώς στον κύριο Υφυπουργό, περιλαμβάνονται στο πιο κάτω υπόμνημα που υποβάλλαμε:

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ  ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην Ευρωπαϊκή ώστε τα ρυμουλκά
οχήματα να έλκουν τρέιλερ με μάζα μέχρι το, τεχνικά, μέγιστο όριό τους που καθορίζει ο κατασκευαστής,  όπως γίνεται στις άλλες  Ευρωπαϊκές χώρες

Παράταση του χρόνου ταξινόμησης 200 ρυμουλκούμενων ανά κατασκευαστή που έχουν κατασκευαστεί κατά το προηγούμενο έτος 2020 γιατί ο κλάδος έχει πληγεί από τον κορωνοιό όπως όλοι οι έμποροι και δεν υπήρχε χρονικό και οικονομικό περιθώριο να ανανεωθούν οι εγκρίσεις τύπου.

Με την νέα αριθ. 2805/7-1-2021 Υπουργική Απόφαση  (Β΄ 99)  με τίτλο «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία χορήγησης άδειας και πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας και προϋποθέσεις έλξης οχημάτων κατηγορίας Ο» δημιουργούνται ασάφειες και προβλήματα στην ταξινόμηση των μεταχειρισμένων ρυμουλκούμενων.

Παροχή δικαιώματος έλξης, για τα τρέιλερ των  πελατών τους, στους ιδιοκτήτες (α) συνεργείων επισκευής και συντήρησης κινητήρων (μηχανών) θαλάσσης και (β) χερσαίων χώρων  στάθμευσης σκαφών (Parking σκαφών)

Ορισμένες διευθύνσεις συγκοινωνιών ζητούν, εκτός των άλλων, και τα αρχικά παραστατικά πώλησης των τρέιλερ με αποτέλεσμα ένα επί πλέον δικαιολογητικό παρά το γεγονός ότι μπορούν να κάνουν τον έλεγχο ηλεκτρονικά.

Προσαρμογή (νομοτεχνικά) της διάταξης της περίπτωσης β. της παραγράφου 8 της Υπουργικής Απόφασης αριθ.  Α2/29542/5347/1991 (ΦΕΚ Β΄ 707), όπως η περίπτωση αυτή ισχύει μετά την αντικατάστασή της από την αριθ.  Α1/56548/5018/7-2-2014 (ΦΕΚ 383 β), όμοια, δεδομένου ότι η εφαρμογή της στην πράξη  είχε και εξακολουθεί να δημιουργεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, ερμηνευτικά προβλήματα ιδιαίτερα από/στα ελεγκτικά όργανα της Πολιτείας χωρίς να θίγεται η ουσία της διάταξης.

Ειδικότερα και για τη διευκόλυνση των αρμόδιων Υπηρεσιών είχαμε ετοιμάσει τον πιο κάτω πίνακας στον οποίο στην αριστερή του στήλη περιλαμβάνεται η ισχύουσα διάταξη και δεξιά της κείμενο που επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμός μας το οποίο κρίνεται ότι θα θεραπεύσει τις αδυναμίες που παρουσιάζονται, χωρίς να θίγεται η ουσία και ο σκοπός για τον οποίο θεσμοθετήθηκε.

ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

β. Ειδικά για την περίπτωση ΦΙΧ αυτοκινήτου κατηγορίας Ν1, το οποίο εξυπηρετεί επιχείρηση η οποία ασχολείται με την εμπορία ή παραγωγή τροχόσπιτων ή/και ρυμουλκούμενων προοριζόμενων για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, και ανεξαρτήτως ΜΑΜΦΟ του δημιουργούμενου συρμού, είναι δυνατή η έλξη διαφορετικού κάθε φορά καινούριου ή μεταχειρισμένου τροχόσπιτου ή/και ρυμουλκούμενου προοριζόμενου για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, που δεν ανήκουν στην επιχείρηση, για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της τελευταίας, εφόσον πληρούνται και οι τεχνικοί όροι και προϋποθέσεις του Κεφαλαίου Γ της αριθμ. 16823/78 υα (ΦΕΚ Β΄ 524) για την έλξη αυτών

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

β. Ειδικά για την περίπτωση ΦΙΧ αυτοκινήτου κατηγορίας Ν1, το οποίο εξυπηρετεί επιχείρηση η οποία ασχολείται με την εμπορία ή παραγωγή ή επισκευή:

αα) τροχόσπιτων ή

ββ) ρυμουλκούμενων προοριζόμενων για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων ή

γγ) σκαφών αναψυχής/λέμβων

και ανεξαρτήτως ΜΑΜΦΟ του δημιουργούμενου συρμού, είναι δυνατή η έλξη διαφορετικού κάθε φορά καινούριου ή μεταχειρισμένου τροχόσπιτου ή ρυμουλκούμενου προοριζόμενου για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, που δεν ανήκουν στην επιχείρηση, για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της τελευταίας, εφόσον πληρούνται και οι τεχνικοί όροι και προϋποθέσεις του Κεφαλαίου Γ΄ της αριθμ. 16823/78 υα (ΦΕΚ Β΄ 524) για την έλξη αυτών.

ΚατηγορίαΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Print
Back To Top