Αντώνης Δρόσος

Ήταν κάπου το 84 όταν αποφάσισε να κάνει δειλά το πρώτο του βήμα και να ασχοληθεί με την αρθρογραφία, στο μοναδικό τότε θαλασσινό, αλιευτικό, μηνιαίο περιοδικό, τον «Υποβρύχιο Κόσμο». Το 1997, κάνει το επόμενο βήμα και μετακομίζει στις εκδόσεις Βαρβέρη όπου «Βυθός», «Ψάρεμα» και «Ψάρεμα με Σκάφος» φιλοξενούν σχεδόν ανελλιπώς άρθρα του, για όλες τις τεχνικές ψαρέματος, παράκτιες, υποβρύχιες ή από σκάφος. Το επόμενο βήμα θα γίνει το Νοέμβριο του 2006, όταν και αναλαμβάνει την αρχισυνταξία του - αρχικά ένθετου και μετέπειτα ανεξάρτητου - περιοδικού «Ψάρεμα με Σκάφος», με αντικείμενο αποκλειστικά τα ψαρέματα από σκάφος και το οποίο επιμελήθηκε έως και το Σεπτέμβρη του 2012. Η έκδοση του περιοδικού «Boat & Fishing» θα είναι για μια πενταετία, μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2017 το επόμενο μεγάλο σκαλοπάτι όπου από τις αρχές του 2018 η ιστοσελίδα DROSOSFISHING θα γίνει ο τελικός του σταθμός, ενώ θα συνεχίσει να αρθρογραφεί στα περιοδικά «Ψάρεμα», «Ψάρεμα με Σκάφος».
Αθλητής του ψαροτούφεκου αλλά και της αγωνιστικής αλιείας με συμμετοχές και διακρίσεις σε τοπικούς, διασυλλογικούς, πανελλήνιους και διεθνείς αγώνες. Ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ειδών αλιείας fishing-online.gr όπου οι φίλοι του ψαρέματος μπορούν να τον συμβουλευτούν και να βρουν μαζί εξοπλισμό κατάλληλο για τα δικά τους ψαρέματα. Ιδρυτής του Α.Ν.Ο. Καρύστου όπου για μεγάλο χρονικό διάστημα εκλέγεται πρόεδρος ενώ σήμερα συνεχίζει να παραμένει μέλος του συμβουλίου. Παντρεμένος με τη Σοφία Κιούκη έχει δυο κόρες τη Χρύσα και τη Μαρία.


Συρτή αφρού Μελανούρια με μικρά σιλικονούχα.

Του Αντώνη Δρόσου

Συρτή αφρού  Μελανούρια με μικρά σιλικονούχα.

Στο ψάρεμα των μελανουριών, η ουρίτσα που υπάρχει στο τελείωμα πολλών δολωμάτων, κάνει τις περισσότερες φορές τη διαφορά. Το τρεμοπαίξιμό της στο νερό, πέρα από τη βελτιστοποίηση της πλεύσης, ωθεί τα μελανούρια κοντά της και το τσίμπημα είναι εύκολο να έρθει στη συνέχεια. Αν παρόλα αυτά κοπεί για οποιοδήποτε λόγο - φαινόμενο συχνό όταν τα ψάρια είναι μικρά - καλό είναι να αντικαταστήσουμε το δόλωμά μας. Το καλάμι βρίσκεται πάντα σχεδόν κάθετα στη διεύθυνση της πετονιάς, ώστε η παραβολικότητά του να σπάει λίγο τις διαθέσεις του ψαριού, να απαλύνει τα δυνατά κεφάλια του και να διορθώνει οποιεσδήποτε λάθος ενέργειες του ψαρά.

Συρτή Βυθού - Ταχύτητα και ώρα ψαρέματος.

Του Αντώνη Δρόσου

Συρτή Βυθού - Ταχύτητα και ώρα ψαρέματος.

Ένα θέμα που απασχολεί πολλούς φίλους μας που ασχολούνται με την παραδοσιακή συρτή βυθού είναι η ταχύτητα που πρέπει να έχει το σκάφος τους, για να μπορούν να υπολογίζουν σωστά μαζί με τον αριθμό μολυβιών, το βάθος που θα ψαρεύει το τεχνητό τους. Γιατί όπως καλά γνωρίζουν αριθμός μολυβιών και ταχύτητα σκάφους, είναι αυτά που καθορίζουν το βάθος πλεύσης.

Συρτή Βυθού – Ταχύτητα, Συνθήκες και βάθος ψαρέματος.

Του Αντώνη Δρόσου

Συρτή Βυθού – Ταχύτητα, Συνθήκες και βάθος ψαρέματος.

Ένα θέμα που απασχολεί πολλούς φίλους μας που ασχολούνται με την παραδοσιακή συρτή βυθού είναι η ταχύτητα που πρέπει να έχει το σκάφος τους, για να μπορούν να υπολογίζουν σωστά μαζί με τον αριθμό μολυβιών, το βάθος που θα ψαρεύει το τεχνητό τους. Γιατί όπως καλά γνωρίζουν αριθμός μολυβιών και ταχύτητα σκάφους, είναι αυτά που καθορίζουν το βάθος πλεύσης.

Καθετή - Η υπεροχή της απλότητας και της ποιότητας.

Του Αντώνη Δρόσου

Καθετή - Η υπεροχή της απλότητας και της ποιότητας.

Ο ψαράς συνεχώς βρίσκεται στην προσπάθεια να ανακαλύψει και να δημιουργήσει την ιδανική για αυτόν αρματωσιά. Αυτή η αρματωσιά που θα μπορεί να προσελκύει και να μαζέψει κοντά της τα ψάρια από απόσταση, αλλά και που θα καταφέρει να αγκιστρώσει κάποιο εκλεκτό ψάρι από αυτά. Συγχρόνως επιθυμεί να μη του στρίβει και μπερδεύεται τόσο κατά την άνοδο όσο και την κάθοδο. Έτσι δημιουργεί «υπερκατασκευές» φορτωμένες με πολλά παρελκόμενα, που το καθένα εξυπηρετεί σε κάτι.

Συρτή Βυθού - Ταχύτητα και συνθήκες όταν στίβουμε.

Του Αντώνη Δρόσου

Συρτή Βυθού - Ταχύτητα και συνθήκες όταν στίβουμε.

Ένα θέμα που απασχολεί πολλούς φίλους μας που ασχολούνται με την παραδοσιακή συρτή βυθού είναι η ταχύτητα που πρέπει να έχει το σκάφος τους, για να μπορούν να υπολογίζουν σωστά μαζί με τον αριθμό μολυβιών, το βάθος που θα ψαρεύει το τεχνητό τους. Γιατί όπως καλά γνωρίζουν αριθμός μολυβιών και ταχύτητα σκάφους, είναι αυτά που καθορίζουν το βάθος πλεύσης.

Back To Top