Τετάρτη, 14 Απριλίου 2021

Περιοδικό Ψάρεμα με Σκάφος : Νέο Τεύχος

Διαβάστε το καινούριο περιοδικό που μόλις κυκλοφόρησε ηλεκτρονικά.

O Δήμος Οικονόμου με μια όμορφη σφυρίδα, που έπιασε σούρουπο με συρτή βυθού.

Τεύχος Νο 173_d2 - Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2021

Μια νέα αρχή, με νέα δεδομένα αλλά με την ίδια μυρωδιά θάλασσας που όλοι ξέρουμε!

Το αγαπημένο μας περιοδικό, έγινε ηλεκτρονικό, κάτι που ήταν άλλωστε η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούμε να είμαστε κοντά σας, ακόμα πιο εύκολα, πάντα και παντού, στο σπίτι, στην εξοχή, στην βάρκα, ακόμα και στα βράχια. Έτσι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε έγκυρες ψαρευτικές πληροφορίες κάθε στιγμή, ακόμα και στο ίδιο το ψάρεμα. Γνωρίζω ότι το νέο ανανεωμένο ηλεκτρονικό περιοδικό βγαίνει σε μια ακόμα δύσκολη στιγμή, όπου η ελευθερία μας είναι περιορισμένη, για λόγους που ακόμα δεν μπορώ να κατανοήσω.
Πραγματικά το να στερείσαι ένα μέρος της ελευθερίας σου είναι μεγάλο χτύπημα, ειδικά όταν είσαι Έλληνας και η ίδια σου η «σύσταση» είναι άρρηκτα δεμένη με τον όρο της ελευθερίας. Θα έλεγε κανείς ότι η σύσταση του ίδιου το όρου της ελευθερίας αποτελείται από ελληνισμό. Ελπίζουμε να μείνουν όλα στην ιστορία και να γίνουν απλά μια κακή πικρή ανάμνηση, που όμως να μας θυμίζει πάντα την αξία αυτών, που στην καθημερινότητα μας πριν την πανδημία, θεωρούσαμε δεδομένα.
Εγώ προσωπικά δεν θα ξαναχάσω μπουνάτσα αν δεν έχω κάτι σημαντικό να κάνω. Δεν θα αφήσω τίποτα για αύριο, που κανονικά θα μπορούσα να κάνω σήμερα. Και όσο για ψάρεμα τον χειμώνα, που απομένει και όταν αυτό επιτραπεί, κανένας καιρός δεν με σταματάει!

Μάρκος Βιδάλης

Το Ψάρεμα με Σκάφος δημοσιεύεται διαδικτυακά. ΗΜΕΡ: 15 ΔΕΚ. 15 ΦΕΒ. 15 ΑΠΡ. 15 ΙΟΥΝ. 15 ΑΥΓ. 15 ΟΚΤ.


 

 

 

Αιτήματα του ΣΕΚΑΠΛΑΣ για τη νομοθεσία των ρυμουλκούμενων οχημάτων – Trailers.

Του Δημοασθένη Βαρβέρη

Αιτήματα του ΣΕΚΑΠΛΑΣ για τη νομοθεσία των ρυμουλκούμενων οχημάτων – Trailers.

Σας ενημερώνουμε ότι την 27η Ιανουαρίου 2021 αντιπροσωπεία του Συνδέσμου μας είχε συνάντηση, στο Υπουργείο Μεταφορών, με τον Υφυπουργό Μεταφορών κύριο Γιάννη Κεφαλογιάννη, στις αρμοδιότητες του οποίου υπάγεται το επίδικο θέμα.

Στις σχετικές συζητήσεις συμμετέσχε και ο Βουλευτής Μαγνησίας της Ν.Δ. και αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ίδιου πολιτικού κόμματος κύριος Χρήστος Μπουκώρος με τη συνδρομή του οποίου όχι μόνον επισπεύτηκε η συνάντηση με τον Υφυπουργό αλλά και συμπαραστάθηκε ενεργά στις προτάσεις μας κατά την εξειδίκευσή τους, προς τον οποίο εκφράζουμε και εγγράφως τις ευχαριστίες μας για το ενδιαφέρον του στα πλήρως αιτιολογημένα αλλά και ώριμα αιτήματά μας προσαρμοσμένα σε κάθε περίπτωση στη νομιμότητα.

Οι προτάσεις – αιτήματά μας  που αναπτύχθηκαν εκτενώς στον κύριο Υφυπουργό, περιλαμβάνονται στο πιο κάτω υπόμνημα που υποβάλλαμε:

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ  ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην Ευρωπαϊκή ώστε τα ρυμουλκά
οχήματα να έλκουν τρέιλερ με μάζα μέχρι το, τεχνικά, μέγιστο όριό τους που καθορίζει ο κατασκευαστής,  όπως γίνεται στις άλλες  Ευρωπαϊκές χώρες

Παράταση του χρόνου ταξινόμησης 200 ρυμουλκούμενων ανά κατασκευαστή που έχουν κατασκευαστεί κατά το προηγούμενο έτος 2020 γιατί ο κλάδος έχει πληγεί από τον κορωνοιό όπως όλοι οι έμποροι και δεν υπήρχε χρονικό και οικονομικό περιθώριο να ανανεωθούν οι εγκρίσεις τύπου.

Με την νέα αριθ. 2805/7-1-2021 Υπουργική Απόφαση  (Β΄ 99)  με τίτλο «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία χορήγησης άδειας και πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας και προϋποθέσεις έλξης οχημάτων κατηγορίας Ο» δημιουργούνται ασάφειες και προβλήματα στην ταξινόμηση των μεταχειρισμένων ρυμουλκούμενων.

Παροχή δικαιώματος έλξης, για τα τρέιλερ των  πελατών τους, στους ιδιοκτήτες (α) συνεργείων επισκευής και συντήρησης κινητήρων (μηχανών) θαλάσσης και (β) χερσαίων χώρων  στάθμευσης σκαφών (Parking σκαφών)

Ορισμένες διευθύνσεις συγκοινωνιών ζητούν, εκτός των άλλων, και τα αρχικά παραστατικά πώλησης των τρέιλερ με αποτέλεσμα ένα επί πλέον δικαιολογητικό παρά το γεγονός ότι μπορούν να κάνουν τον έλεγχο ηλεκτρονικά.

Προσαρμογή (νομοτεχνικά) της διάταξης της περίπτωσης β. της παραγράφου 8 της Υπουργικής Απόφασης αριθ.  Α2/29542/5347/1991 (ΦΕΚ Β΄ 707), όπως η περίπτωση αυτή ισχύει μετά την αντικατάστασή της από την αριθ.  Α1/56548/5018/7-2-2014 (ΦΕΚ 383 β), όμοια, δεδομένου ότι η εφαρμογή της στην πράξη  είχε και εξακολουθεί να δημιουργεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, ερμηνευτικά προβλήματα ιδιαίτερα από/στα ελεγκτικά όργανα της Πολιτείας χωρίς να θίγεται η ουσία της διάταξης.

Ειδικότερα και για τη διευκόλυνση των αρμόδιων Υπηρεσιών είχαμε ετοιμάσει τον πιο κάτω πίνακας στον οποίο στην αριστερή του στήλη περιλαμβάνεται η ισχύουσα διάταξη και δεξιά της κείμενο που επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμός μας το οποίο κρίνεται ότι θα θεραπεύσει τις αδυναμίες που παρουσιάζονται, χωρίς να θίγεται η ουσία και ο σκοπός για τον οποίο θεσμοθετήθηκε.

ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

β. Ειδικά για την περίπτωση ΦΙΧ αυτοκινήτου κατηγορίας Ν1, το οποίο εξυπηρετεί επιχείρηση η οποία ασχολείται με την εμπορία ή παραγωγή τροχόσπιτων ή/και ρυμουλκούμενων προοριζόμενων για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, και ανεξαρτήτως ΜΑΜΦΟ του δημιουργούμενου συρμού, είναι δυνατή η έλξη διαφορετικού κάθε φορά καινούριου ή μεταχειρισμένου τροχόσπιτου ή/και ρυμουλκούμενου προοριζόμενου για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, που δεν ανήκουν στην επιχείρηση, για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της τελευταίας, εφόσον πληρούνται και οι τεχνικοί όροι και προϋποθέσεις του Κεφαλαίου Γ της αριθμ. 16823/78 υα (ΦΕΚ Β΄ 524) για την έλξη αυτών

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

β. Ειδικά για την περίπτωση ΦΙΧ αυτοκινήτου κατηγορίας Ν1, το οποίο εξυπηρετεί επιχείρηση η οποία ασχολείται με την εμπορία ή παραγωγή ή επισκευή:

αα) τροχόσπιτων ή

ββ) ρυμουλκούμενων προοριζόμενων για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων ή

γγ) σκαφών αναψυχής/λέμβων

και ανεξαρτήτως ΜΑΜΦΟ του δημιουργούμενου συρμού, είναι δυνατή η έλξη διαφορετικού κάθε φορά καινούριου ή μεταχειρισμένου τροχόσπιτου ή ρυμουλκούμενου προοριζόμενου για τη μεταφορά σκαφών αναψυχής/λέμβων, που δεν ανήκουν στην επιχείρηση, για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της τελευταίας, εφόσον πληρούνται και οι τεχνικοί όροι και προϋποθέσεις του Κεφαλαίου Γ΄ της αριθμ. 16823/78 υα (ΦΕΚ Β΄ 524) για την έλξη αυτών.

ΚατηγορίαΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Print
Back To Top